مدیرعامل فیلیمو: پس از پایان ۹۰ درصد تولید «یاغی» ۱۰ صفحه ا...
به گزارش #سینماتایم، محمدجواد شکوریمقدم مدیر عامل فیلیمو طی بیانیهای نسبت به سیاستهای عجیب ساترا و محدودیتهایی که توسط این نهاد برای پلتفرمها ایجاد شده واکنش نشان داد.
.
وی در همین زمینه نوشت:
سلام
بنده اصولا شنونده و یادگیرنده هستم اینجا، ولی حس کردم شاید لازم باشد کمی سفره دلمان را بگشاییم.
.
تعامل را ما با صدا و سیمای آقای جبلی عزیز شروع کردیم. چندین نامه به آقای جبلی زدیم و در خصوص تعامل و تهاتر محتوا صحبت کردیم ولی همگی بیجواب بود، ما هر چه از ساترا به دلیل نفس و ذات صدا و سیماییاش بخصوص در دوران اخیر که اتمسفر معاونت فضای مجازی صدا و سیما، ساترا را مدیریت میکند، دیدیم، ناجوانمردی، ناصوابی و کارشکنی بود.
.
روزهای اول ساده شروع شد، مجوز انتشار بود و ممیزی کلی! روزهای آخر حتی پستهای شبکههای اجتماعیمان را باید تأیید میکردند، همینقدر سنگین، سهمگین و بسته.
.
تمام تولیداتمان را خوابانده بودند، همین دوستی که اسمش را بردید (حسامپور)، دو ماه، نامهای به فرودگاه امام بابت معرفی تیم تولید سریال «یاغی» را روی میزش بیپاسخ گذاشته بود و ۲۰۰ نفر عوامل تولید لنگ در هوا بودند چون معتقد بود سریال سیاهنمایی است! دوستان ارشاد میدانند نامههای ناجی هنر در کمتر از یک ساعت در ارشاد امضا میشود و کار تولیدکننده را راه میاندازند.
.
سریال «یاغی» ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ با مطالعه کامل فیلمنامه موافقت کلی از ساترا دریافت کرده بود، ولی بزرگواران پس از پایان ۹۰ درصد تولید، ۱۰ صفحه اصلاحیه در سطح فیلمنامه به سریال داده بودند!
.
سریال «ساخت ایران» برج پنج سال ۱۴۰۰ در سامانه ساترا ثبت شد، پس از کلی التماس برج ۱۱ سال ۱۴۰۰ شفاها موافقت کلی انتشار دادند، دو روز بعد تماس گرفتند که برای بهرنگ علوی در برج ۱۰ سال ۱۴۰۰ نامه ممنوعالکاری زده شد و سریال امکان انتشار ندارد! هر چه توضیح دادیم مگر میشود این نامه عطف به ماسبق شود؟ پروژهای که تولیدش تمام شده را چه کنیم!
.
تیم صیانت صدا و سیما فرمودند آقای شکوری از بهرنگ علوی و تهیهکننده سریال شکایت کند و از دادگاه خسارت مالی خود را مطالبه کند! همینقدر ابتذال در منطق! ما دلمان خون است آقایان و خانمهای محترم، بابت هر سریال، شخصیت و انگیزه ما را پاره پاره میکنند.
(ادامه در کامنت)
.
#cinematime
cinematime.ir
اینستاگرام آخرین اخبارسینمایی و تلویزیونی
.
وی در همین زمینه نوشت:
سلام
بنده اصولا شنونده و یادگیرنده هستم اینجا، ولی حس کردم شاید لازم باشد کمی سفره دلمان را بگشاییم.
.
تعامل را ما با صدا و سیمای آقای جبلی عزیز شروع کردیم. چندین نامه به آقای جبلی زدیم و در خصوص تعامل و تهاتر محتوا صحبت کردیم ولی همگی بیجواب بود، ما هر چه از ساترا به دلیل نفس و ذات صدا و سیماییاش بخصوص در دوران اخیر که اتمسفر معاونت فضای مجازی صدا و سیما، ساترا را مدیریت میکند، دیدیم، ناجوانمردی، ناصوابی و کارشکنی بود.
.
روزهای اول ساده شروع شد، مجوز انتشار بود و ممیزی کلی! روزهای آخر حتی پستهای شبکههای اجتماعیمان را باید تأیید میکردند، همینقدر سنگین، سهمگین و بسته.
.
تمام تولیداتمان را خوابانده بودند، همین دوستی که اسمش را بردید (حسامپور)، دو ماه، نامهای به فرودگاه امام بابت معرفی تیم تولید سریال «یاغی» را روی میزش بیپاسخ گذاشته بود و ۲۰۰ نفر عوامل تولید لنگ در هوا بودند چون معتقد بود سریال سیاهنمایی است! دوستان ارشاد میدانند نامههای ناجی هنر در کمتر از یک ساعت در ارشاد امضا میشود و کار تولیدکننده را راه میاندازند.
.
سریال «یاغی» ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ با مطالعه کامل فیلمنامه موافقت کلی از ساترا دریافت کرده بود، ولی بزرگواران پس از پایان ۹۰ درصد تولید، ۱۰ صفحه اصلاحیه در سطح فیلمنامه به سریال داده بودند!
.
سریال «ساخت ایران» برج پنج سال ۱۴۰۰ در سامانه ساترا ثبت شد، پس از کلی التماس برج ۱۱ سال ۱۴۰۰ شفاها موافقت کلی انتشار دادند، دو روز بعد تماس گرفتند که برای بهرنگ علوی در برج ۱۰ سال ۱۴۰۰ نامه ممنوعالکاری زده شد و سریال امکان انتشار ندارد! هر چه توضیح دادیم مگر میشود این نامه عطف به ماسبق شود؟ پروژهای که تولیدش تمام شده را چه کنیم!
.
تیم صیانت صدا و سیما فرمودند آقای شکوری از بهرنگ علوی و تهیهکننده سریال شکایت کند و از دادگاه خسارت مالی خود را مطالبه کند! همینقدر ابتذال در منطق! ما دلمان خون است آقایان و خانمهای محترم، بابت هر سریال، شخصیت و انگیزه ما را پاره پاره میکنند.
(ادامه در کامنت)
.
#cinematime
cinematime.ir
اینستاگرام آخرین اخبارسینمایی و تلویزیونی