برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر گفت س...
برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر، گفت: سینمای دهه ۶۰ هم به لحاظ مضمون و هم ذهنیت آدمهایش سینمای متفاوت و بزرگی بود، سینمایی که آدمهایش عاشق بودند؛ چرا امروز فیلمی ساخته نمیشود که بتوان با آن زندگی کرد؟
مجید انتظامی در گفتوگو با خبرنگار سینمایی ایرنا و در پاسخ به این پرسش که چرا سالهاست دیگر موسیقی متن سینمایی تولید نمیکند، گفت: در این سالها چند موسیقی متن برای ساخت به من پیشنهاد شد؛ آمدند و صحبت کردند اما سن من دیگر سنی نیست که بخوام رج بزنم به همین دلیل باید آن کار، کاری باشد که خوشم بیایید که متاسفانه فیلم هایی که به من مراجعه کردند برایم جذاب نبودند.
سازنده موسیقی متن بوی پیراهن یوسف (ابراهیم حاتمیکیا: ۱۳۷۴) در توضیح این موضوع که چه فیلمی از نظر وی ارزش ساخت موسیقی دارد، بیان کرد: فیلمی که حرفی برای گفتن داشته باشد و حرفی نو را بزند اما فیلمهایی که سراغم آمدند حرف تازه ای برای گفتن نداشتند و موسیقی هم اگر می گذاشتیم ناچار بودیم که از موسیقی های گذشته رج بزنیم.
وی افزود: دلم میخواهد اگر قرار است موسیقی بسازم برای کاری تکان دهنده و نو باشد؛ کاری که اندیشه ای نو را در خود دارد؛ فیلمی که اتفاقی تازه بیآفریند اما این اتفاق تاکنون نیفتاده است.
برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم برای آژانس شیشهای (ابراهیم حاتمیکیا ۱۳۷۶) اظهار داشت: من دلی حرف می زنم به همین دلیل به شما می گویم که تا کنون و در این مدت کاری ندیده ام که بشود روی آن تمرکز کرد.
انتظامی یادآور شد: دلم نمی خواهد در این سن بنشینم و کارهای گذشته را تکرار کنم.
مجید انتظامی: چرا امروز فیلمی ساخته نمیشود که بتوان با آن زندگی کرد؟
.
برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر برای فیلم دیوانهای از قفس پرید (احمدرضا معتمدی ۱۳۸۱) در پاسخ به این پرسش که آیا سینمای امروز با سینمای چند دهه پیش تفاوت بسیاری دارد، گفت: به نظر شما سینمای امروز ما با سینمای دهه ۶۰ فرقی ندارد؟
انتظامی اظهار داشت: آن سینما هم به لحاظ مضمون و هم ذهنیت آدم هایش سینمای متفاوت و بزرگی بود؛ در حقیقت آدم های آن سینما آدم های بزرگی بودند.
سازنده سمفونیهای خرمشهر و مقاومت در یادبود جنگ ایران و عراق، گفت: آن زمان صف بنزین و تخم مرغ بود؛ برای بچه ام شیر پیدا نمی کردم چرا که جنگ بود اما همه عاشق بودند و این مشکلات برایمان مهم نبود.
#دنیای_تصویر #دنیای_تصویر_آنلاین #مجید_انتظامی #موسیقی_فیلم #آهنگساز #فیلم #سینما
اینستاگرام دنیای تصویر/dtonline
مجید انتظامی در گفتوگو با خبرنگار سینمایی ایرنا و در پاسخ به این پرسش که چرا سالهاست دیگر موسیقی متن سینمایی تولید نمیکند، گفت: در این سالها چند موسیقی متن برای ساخت به من پیشنهاد شد؛ آمدند و صحبت کردند اما سن من دیگر سنی نیست که بخوام رج بزنم به همین دلیل باید آن کار، کاری باشد که خوشم بیایید که متاسفانه فیلم هایی که به من مراجعه کردند برایم جذاب نبودند.
سازنده موسیقی متن بوی پیراهن یوسف (ابراهیم حاتمیکیا: ۱۳۷۴) در توضیح این موضوع که چه فیلمی از نظر وی ارزش ساخت موسیقی دارد، بیان کرد: فیلمی که حرفی برای گفتن داشته باشد و حرفی نو را بزند اما فیلمهایی که سراغم آمدند حرف تازه ای برای گفتن نداشتند و موسیقی هم اگر می گذاشتیم ناچار بودیم که از موسیقی های گذشته رج بزنیم.
وی افزود: دلم میخواهد اگر قرار است موسیقی بسازم برای کاری تکان دهنده و نو باشد؛ کاری که اندیشه ای نو را در خود دارد؛ فیلمی که اتفاقی تازه بیآفریند اما این اتفاق تاکنون نیفتاده است.
برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم برای آژانس شیشهای (ابراهیم حاتمیکیا ۱۳۷۶) اظهار داشت: من دلی حرف می زنم به همین دلیل به شما می گویم که تا کنون و در این مدت کاری ندیده ام که بشود روی آن تمرکز کرد.
انتظامی یادآور شد: دلم نمی خواهد در این سن بنشینم و کارهای گذشته را تکرار کنم.
مجید انتظامی: چرا امروز فیلمی ساخته نمیشود که بتوان با آن زندگی کرد؟
.
برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر برای فیلم دیوانهای از قفس پرید (احمدرضا معتمدی ۱۳۸۱) در پاسخ به این پرسش که آیا سینمای امروز با سینمای چند دهه پیش تفاوت بسیاری دارد، گفت: به نظر شما سینمای امروز ما با سینمای دهه ۶۰ فرقی ندارد؟
انتظامی اظهار داشت: آن سینما هم به لحاظ مضمون و هم ذهنیت آدم هایش سینمای متفاوت و بزرگی بود؛ در حقیقت آدم های آن سینما آدم های بزرگی بودند.
سازنده سمفونیهای خرمشهر و مقاومت در یادبود جنگ ایران و عراق، گفت: آن زمان صف بنزین و تخم مرغ بود؛ برای بچه ام شیر پیدا نمی کردم چرا که جنگ بود اما همه عاشق بودند و این مشکلات برایمان مهم نبود.
#دنیای_تصویر #دنیای_تصویر_آنلاین #مجید_انتظامی #موسیقی_فیلم #آهنگساز #فیلم #سینما
اینستاگرام دنیای تصویر/dtonline