در مقایسه با آمریکا در محفل منتقدان فرانسه نوپرستی کمتری ب...

در مقایسه با آمریکا در محفل منتقدان  فرانسه نوپرس
در مقایسه با آمریکا، در محفل منتقدان فرانسه، نوپرستی کمتری به چشم می خورد. این بدان معناست که بسیاری از فیلم‌های کمپانی A24 با سلیقه‌ی ظریف‌تر نویسندگان فرانسوی ارتباطی برقرار نمی‌کنند.
.
شاهد این مدعا فیلم جدید کوگونادا، «پس از یانگ» است. فیلمی علمی-تخیلی که در آمریکا مورد توجه قرار گرفت اما در سایت فرانسوی «آلوسین» که معادل «راتن تومیتوز» است، ابدا امتیاز خوبی نیاورده است و برآیند امتیاز منتقدان 3.1 است.

منتقد کایه دو سینما در بخشی از ریویوی خود چنین نوشته است:«اگر بن مایه داستان ساده‌لوحانه و آشفته باشد (روبات‌ها اطلاعات را بدون آگاهی ما حفظ می‌کنند!)، فیلم هم بیش از هر چیزی فاقد تخیل است. (...) اگر کوگونادا به آرامی کمبود روابط انسانی را محکوم می کند، لذت خود را از قرار دادن شخصیت هایش در قاب بندی سنگین ارائه شده توسط محیط آینده نگر پنهان نمی کند: کوگونادا سخت تلاش می کند به ما بگوید: «ببینید چقدر همه چیز زیبا به نظر می رسد و ببینید چقدر شخصیت ها غمگین هستند.»

کوگونادا فیلمسازی است که با «کلمبوس»(2017) تحسین منتقدان را برانگیخت.
در «پس از یانگ» بازیگرانی همچون کالین فارل، جودی ترنر-اسمیت، جاستین اچ. مین، مالی ایفای نقش می کنند.
داستان درباره تلاش‌های یک خانواده برای تعمیر کودک روبات خود است. اولین نمایش جهانی این فیلم در جشنواره کن 2021 بود

#دنیای_تصویر #دنیای_تصویر_آنلاین #سینما #کوگونادا #پس_از_یانگ #منتقد #جشنواره_کن #سینما #فیلم

اینستاگرام دنیای تصویر/dtonline