نگاهی به بازی ملیسا ذاکری در فیلم «ستاره بازی»؛ سرشار از جز...
نگاهی به بازی ملیسا ذاکری در فیلم «ستاره بازی»؛ سرشار از جزئیات و مستحق سیمرغ
.
محسن جعفری راد/ «ملیسا ذاکری» تا کنون بیشتر در نقش آدم های فرعی و مکمل و یا نقش های کوتاه بازی کرده و فیلم ستاره بازی اولین بازی او به عنوان شخصیت اول داستان است که می توانست هم برای او فرصت بزرگی باشد و هم تهدید بزرگی که خوشبختانه او این حضور را به یک فرصت بزرگ برای درخشیدن تبدیل کرده است.
.
اینکه از کوچه بی نام تا سریال های کمدی شبکه نمایش خانگی، اغلب نقش جدی و کمدی داشته باشی و حالا باید نقشی در قالب یک شخصیت که در یک موقعیت بسیار تراژیک قرار گرفته را هویت ببخشی، آن هم در فیلم کارگردانی که قبلا بازیگرانش تحسین شده و سیمرغ گرفته اند.
.
ذاکری هر دو نوع بازی برونگرا و پر اکت و درونگرا و ایستا را در فیلم پیوند داده که کار بسیار دشواری است، وقتی مواد مصرف می کند بازی در سکوت را ارائه می کند و وقتی عصبانی می شود و مثلا قصد فرار دارد بازی انرژیک او جلوه می کند و تعادل میان دو سبک متفاوت بازیگری ریسک بزرگی بود که پذیرفته و انقدر موفق بوده که در جشنواره ای که سال درخشش بازیگران است، لایق گرفتن سیمرغ باشد.
.
جزئیاتی مثل خیرگی چشمانش که مثلا در چند سکانس اصلا پلک نمی زند، یا لحن حرف زدنش که گاهی سرخوشانه است و گاهی به شدت دیوانه وار و جنون آمیز که کاملا در خدمت فراز و نشیب داستان عمل می کند.
.
در واقع او یک تنه بار فیلم را به خوبی به دوش می کشد و کاملا روایت تراژدی و هذیانی فیلم را با بازی او باور می کنیم و این مهمترین کاری است که یک بازیگر می تواند انجام دهد. یعنی در خدمت نتیجه موفقیت آمیز فیلم.
.
melissazakeri
اینستاگرام دنیای تصویر/dtonline
.
محسن جعفری راد/ «ملیسا ذاکری» تا کنون بیشتر در نقش آدم های فرعی و مکمل و یا نقش های کوتاه بازی کرده و فیلم ستاره بازی اولین بازی او به عنوان شخصیت اول داستان است که می توانست هم برای او فرصت بزرگی باشد و هم تهدید بزرگی که خوشبختانه او این حضور را به یک فرصت بزرگ برای درخشیدن تبدیل کرده است.
.
اینکه از کوچه بی نام تا سریال های کمدی شبکه نمایش خانگی، اغلب نقش جدی و کمدی داشته باشی و حالا باید نقشی در قالب یک شخصیت که در یک موقعیت بسیار تراژیک قرار گرفته را هویت ببخشی، آن هم در فیلم کارگردانی که قبلا بازیگرانش تحسین شده و سیمرغ گرفته اند.
.
ذاکری هر دو نوع بازی برونگرا و پر اکت و درونگرا و ایستا را در فیلم پیوند داده که کار بسیار دشواری است، وقتی مواد مصرف می کند بازی در سکوت را ارائه می کند و وقتی عصبانی می شود و مثلا قصد فرار دارد بازی انرژیک او جلوه می کند و تعادل میان دو سبک متفاوت بازیگری ریسک بزرگی بود که پذیرفته و انقدر موفق بوده که در جشنواره ای که سال درخشش بازیگران است، لایق گرفتن سیمرغ باشد.
.
جزئیاتی مثل خیرگی چشمانش که مثلا در چند سکانس اصلا پلک نمی زند، یا لحن حرف زدنش که گاهی سرخوشانه است و گاهی به شدت دیوانه وار و جنون آمیز که کاملا در خدمت فراز و نشیب داستان عمل می کند.
.
در واقع او یک تنه بار فیلم را به خوبی به دوش می کشد و کاملا روایت تراژدی و هذیانی فیلم را با بازی او باور می کنیم و این مهمترین کاری است که یک بازیگر می تواند انجام دهد. یعنی در خدمت نتیجه موفقیت آمیز فیلم.
.
melissazakeri
اینستاگرام دنیای تصویر/dtonline